Попередній правовий аналіз документів для громадських організацій
Дата: 25.02.2021 12:53
Кількість переглядів: 286
Для новостворених громадських організацій зі статусом юридичної особи, якими вже прийняті всі необхідні рішення та підготовлено документи для державної реєстрації, Міністерством юстиції України запроваджено онлайн послугу "ПОПЕРЕДНІЙ ПРАВОВИЙ АНАЛІЗ ДОКУМЕНТІВ НА РЕЄСТРАЦІЮ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ", яка дозволяє новоствореним громадським організаціям попередньо, без подачі документів на державну реєстрацію, подати документи для проведення їх попереднього правового аналізу.
Така послуга надається онлайн, без обов'язкової наявності електронного цифрового підпису заявника і дозволяє громадським організаціям зі статусом юридичної особи отримати відповідь чи відповідають підготовлені документи вимогам діючого законодавства чи ні, ще до подачі документів для державної реєстрації.
Звертаємо увагу, що така послуга доступна поки що новоствореним громадським організаціям зі статусом юридичної особи, які будуть подавати документи для державної реєстрації створення.
Окремо заслуговує уваги той факт, що цей сервіс дозволяє безкоштовно та без реєстрації завантажити для використання умовні зразки всіх документів, що подаються для державної реєстрації громадської організації, які можна використовувати при підготовці власних документів.
Подати документи для попереднього правового аналізу досить легко, просто перейшовши за посиланням на сторінку "Он-лайн будинку юстиції" - https://online.minjust.gov.ua
Далі, необхідно обрати розділ "РЕЄСТРАЦІЯ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ", натиснути "ЗАРЕЄСТРУВАТИ", обрати вид суб'єкта "ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ" після чого відкривається "вікно" - "ПОПЕРЕДНІЙ ПРАВОВИЙ АНАЛІЗ ДОКУМЕНТІВ НА РЕЄСТРАЦІЮ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ".
На цій сторінці і відбувається подача та завантаження документів для правового аналізу. Сервіс зручний і не вимагає багато часу для знайомства.
При подачі документів необхідно обрати відповідний регіон, наприклад – Луганська область, та зазначити (ввести):
прізвище, ім'я по батькові;
номер телефону та E-mail;
дані для особистого кабінету (пароль).
На сторінці необхідно завантажити, натискаючи "ПРИКРІПИТИ ФАЙЛ" наступні документи:
заяву про державну реєстрацію створення юридичної особи;
документ, що підтверджує створення громадського формування (протокол установчих зборів, з’їзду, конференції) (скан-копії);
відомості про керівні органи громадського формування (скан-копії);
установчий документ юридичної особи (статут, положення) (скан-копії);
реєстр громадян, які брали участь в установчому з’їзді (конференції, зборах) (скан-копії).
Після внесення всіх відомостей та завантаження всіх документів необхідно надати згоду на збір та обробку персональних даних і натиснути "ПОДАТИ".
Окремо зазначаємо, що кожен документ повинен бути сканований одним файлом. Наприклад, статут громадської організації необхідно сканувати та завантажувати одним файлом, у якому будуть всі сторінки статуту.
За результатами попереднього правового аналізу особа, яка подавала документи, отримує на свою електрону пошту відповідь у якій буде зазначено про результати попереднього правового аналізу документів. У разі, якщо документи не відповідають законодавству, то буде зазначено, що саме не відповідає та якій нормі законодавства, з обов'язковим наведенням такої норми.
У разі отримання позитивної відповіді громадській організації можна подавати документи для державної реєстрації, не турбуючись про можливу відмову в державній реєстрації.
У разі отримання негативної відповіді необхідно виправити відповідні помилки у документах, після чого можна їх знов подати для попереднього правового аналізу або звертатися до суб'єкта державної реєстрації для подачі документів для державної реєстрації громадської організації.
Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.