Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) інформує: 1) Змінилися розміри плати у сфері державної реєстрації громадських формувань у 2022 році; 2) Як отримати консультацію та подати документи для державної реєстрації

Дата: 12.01.2022 09:08
Кількість переглядів: 122

Фото без опису

1) 

Увага!

Змінилися розміри плати у сфері державної

реєстрації громадських формувань у 2022 році

 

Адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) справляються у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.

Статтею 7 Закону України "Про державний бюджет України на 2022 рік" (далі – Закон) з 1 січня 2022 року встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 2481 грн. Для порівняння, у 2021 році розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб з 01 січня 2021 року, було встановлено у розмірі 2270 грн.

У зв'язку із змінами у 2022 році розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, відповідно змінився розмір плати у сфері державної реєстрації громадських формувань зі статусом юридичної особи.

Так, адміністративний збір у 2022 році у розмірі 250 грн справляється за:

державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою);

за державну реєстрацію внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою).

Адміністративний збір у 2022 році у розмірі 740 грн справляється за:

державну реєстрацію змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою);

за державну реєстрацію змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою);

за державну реєстрацію змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою).

За державну реєстрацію створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки у 2022 році справляється адміністративний збір у розмірі 170 грн.

Звертаємо увагу, що виключно за бажанням заявника, у разі внесення заявником додаткової плати до адміністративного збору, державна реєстрація може бути проведена у скорочені строки. Це питання врегульовано Постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1133 "Про надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у скорочені строки" (зі змінами).

Більш докладно ознайомитися із розмірами адміністративного збору та плати у скорочені строки у сфері державної реєстрації громадських формувань, з розмірами плати за надання відомостей з Єдиного державного реєстру, а також з рахунками для зарахування адміністративного збору у сфері державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна:

на офіційному вебсайті Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/derzhavna-reiestratsiia-drukovanykh-zasobiv-masovoi-informatsii-ta-hromadskykh-formuvan-rekvizyty-rakhunkiv-dlia-splaty-administratyvnykh-posluh/;

на сторінці відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за посиланням https://www.facebook.com/Відділ-державної-реєстрації-ДЗМІ-та-гром-формувань-у-Луганській-області-1044361669100972/photos/pcb.1919492778254519/1919492038254593/;

за адресою відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) – Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова 22, каб. 212 або за телефонами 0645242216, 0953624202;

у центрах надання адміністративних послуг у Луганській області, які приймають документи та видають результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань з переліком яких можна ознайомитись за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/sub-iekty-pryjomu-vydachi-dokumentiv-u-sferi-derzhavnoi-reiestratsii-hromadskykh-formuvan/.

            Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

_____________________________________________________________________________________

 

2) 

Як отримати консультацію та подати документи для

державної реєстрації громадських формувань у Луганській області

 

            Звертаємо увагу, що суб’єктом державної реєстрації громадських формувань у Луганській області є Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) (далі – Відділ).

            Як отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області?

            Консультації з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області, можна отримати звернувшись до працівників Відділу у зручний для заявників спосіб, а саме:

            1. Особисто звернутися до Відділу за адресою - Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

             2. Звернутися до працівників Відділу за телефонами - 0645242216 та 0953624202.

            3. Скористатися онлайн-чатом з питань державної реєстрації, посилання на який розміщено на офіційному вебсайті Управління за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua.

            Як подати документи для державної реєстрації громадських формувань у Луганській області?

            1. Особисто звернутися для подачі документів. Звернутися можна безпосередньо до Відділу або до центрів надання адміністративних послуг Луганської області, які виступають як фронт-офіси та забезпечують прийняття документів, поданих для державної реєстрації громадських формувань.

            Місцезнаходження Відділу - 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

            Перелік центрів надання адміністративних послуг, які забезпечують прийняття документів поданих для державної реєстрації громадських організацій, розміщено на офіційному вебсайті Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/sub-iekty-pryjomu-vydachi-dokumentiv-u-sferi-derzhavnoi-reiestratsii-hromadskykh-formuvan/.

            Звертаємо увагу, що до закінчення технічного доопрацювання Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань центри надання адміністративних послуг не здійснюють прийом документів, поданих для державної реєстрації громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи!

           2. Надіслати документи поштовим відправленням. У такому випадку документи у Луганській області необхідно надсилати до Відділу за вищенаведеною адресою.

            Звертаємо увагу, що у випадку надсилання документів поштовим відправленням, підпис заявника на відповідній формі заяви посвідчується нотаріально!

         3. Онлайн подати документи для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи, за допомогою онлайн-сервісу Міністерства юстиції України – "Онлайн будинок юстиції", за посиланням https://online.minjust.gov.ua. У випадку такої подачі документів, засновникам громадської організації зі статусом юридичної особи необхідно мати електронний цифровий підпис. Звертаємо увагу, що станом на січень 2022 року зазначена послуга працює виключно для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи і не працює для будь-яких інших реєстраційних дій і громадських формувань!!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь