Де можна отримати архівну довідку про народження, одруження, розлучення, смерть?
Дата: 15.09.2023 12:52
Кількість переглядів: 39
Передача книг державної реєстрації актів цивільного стану, метричних книг на постійне зберігання до державного архіву здійснюється щороку після закінчення 75 років зберігання їх у відділах державної реєстрації актів цивільного стану.
Отже, якщо термін реєстрації акта цивільного стану не перевищує 75 років з дня його укладення — рекомендуємо звертатися за отриманням запитуваних документів до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання.
Після завершення 7️⃣5️⃣-річного строку зберігання документів у відділах державної реєстрації актів цивільного стану за отриманням довідки необхідно звернутися до державного архіву відповідної області, м. Києва.