Взято участь в онлайн-засіданні круглого столу на тему: «Якісні культурні послуги у громадах: результати всеукраїнського опитування».
17 жовтня 2024 року відбувся круглий стіл на тему: «Якісні культурні послуги у громадах: результати всеукраїнського опитування», організований Міністерством культури та стратегічних комунікацій України.
Участь у заході взяли працівники управління освіти, культури, молоді та спорту Міловської селищної ради.
Під час заходу особливу увагу учасники приділили доступності та якості культурних послуг для всіх верств населення, а також ролі державних і місцевих органів влади у створенні умов для культурного розвитку.
«Культура - це питання нашого майбутнього. Законодавча робота повинна спиратися на аналітику та дослідження, адже без глибокого та комплексного розуміння стану культури наші рішення можуть не бути ефективними, особливо у час війни», - зауважила перша заступниця голови Комітету Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики Ірина Констанкевич.
На засіданні було презентовано всеукраїнське опитування, проведене експертами Офісу підтримки відновлення при Міністерстві культури та стратегічних комунікацій, в якому взяли участь майже 2700 респондентів з 855 громад. Це - представники органів самоуправління громад та фахівці місцевих закладів культури.
За результатами опитування, попри повномасштабну війну, запит на нові форми культурних послуг у громадах зріс.
У ході обговоренняі взяли участь представники Комітету ВРУ з гуманітарної та інформаційної політики, Міністерства культури та стратегічних комунікацій, Держмистецтв, Держтуризму, Національної бібліотеки України ім. Ярослава Мудрого, Національної бібліотеки України для дітей, а також ОВА, комунальних закладів культури, видавці та громадськість.
Учасники круглого столу обговорили механізми подолання бар’єрів на шляху якісної трансформації культурних послуг, зокрема, створення Центрів культурних послуг.
Керівник Офісу підтримки відновлення Дмитро Турчак резюмував, що діалог з громадами продовжиться та масштабується, адже важливо реагувати на запит та впроваджувати якісні зміни.