Благодійний фонд "Квітна" КОЛИ КОЖНА ХВИЛИНА ВАЖЛИВА
БФ «Квітна», який допомагає жінкам з діагнозом «рак молочної залози», а також громадянам України з іншими онкологічними захворюваннями та здійснює активну інформаційно-просвітницьку діяльність з метою ранньої діагностики та боротьби з високою смертністю від раку молочної залози в Україні звертається до жінок приділити увагу.
Звертаючись до різної цільової аудиторії БФ «Квітна» має на меті суттєво вплинути на зниження рівня смертності від раку молочної залози через профілактику та раннє виявлення недуги. Результативність такого підходу підтверджена світовим досвідом.
Місією соціальної реклами є суттєво підвищити серед українців обізнаність щодо раку молочної залози та спонукати їх до проходження профілактичних щорічних оглядів у лікарів мамологів, а також проведення необхідних досліджень для виявлення недуги на ранньому етапі, який дозволяє врятувати життя 95 % українок. Сьогодні ж, за показниками Національного канцер реєстру врятувати вдається лише 50% жінок.
БФ «Квітна» створено у 2016 році. Метою діяльності Фонду є боротьба з раком молочної залози в Україні, а також надання допомоги хворим на інші види онкологічних захворювань. Відтак, в рамках цієї діяльності БФ «Квітна» надає фінансову допомогу жінкам, хворим на рак молочної залози та здійснює інформаційно-просвітницьку діяльність задля інформування про запобігання розвитку хвороби у жінок та проведення ранньої діагностики раку.
БФ «Квітна», реалізовуючи свої статутні цілі, також здійснює інформаційно-просвітницьку діяльність з метою запобігання виникненню раку молочної залози у жінок в Україні, а також реалізує інформаційні кампанії, спрямовані на раннє виявлення раку молочної залози у жінок, яке суттєво збільшує шанси жінок на одужання.
У 2016 році був запущений в роботу сайт БФ «Квітна», на якому громадяни можуть отримати не тільки інформацію про діяльність фонду, а й ознайомитися з ексклюзивними матеріалами, пов’язаними із захворюванням на рак молочної залози, його попередження і ранню діагностику. Також створено сторінку у соціальній мережі Фейсбук, де публікуються всі матеріали фонду. Кількість послідовників сторінки сягає понад 114 500, дописи залучили аудиторію від 350 000 до 550 000 осіб.
Для того, щоб поінформувати про важливість огляду у мамолога кожну жінку і зробити щорічне обстеження молочної залози для неї максимально доступним, ми реалізуємо такі проекти:
«Обіцяй собі берегти себе» соціальна кампанія, покликана привернути увагу громадськості до проблеми раку молочної залози в Україні. Участь у ньому взяли 15 найвідоміших жінок України, які закликали українок до проведення щорічних оглядів у мамолога. Всього кампанії були розміщені у 16 областях України.
«Пішла щоб повернутися» — проект для комерційних, державних та громадських організацій, мета якого щорічний оплачуваний вихідний для кожної жінки, яка працює. Цей день вона зможе присвятити відвідуванню мамолога. «Квітна» в рамках проекту «Пішла, щоб повернутися» закликає керівників усіх масштабів дати співробітницям своїх компаній один вихідний день на рік, щоб жінки могли проити життєво важливе обстеження у мамолога. До ініціативи активно долучаються компанії та виступають з готовністю потурбуватися про здоров’я співробітниць.
Всеукраїнський національний проект «Обладнання для Національного інституту раку» має на меті забезпечити головну державну медичну установу найнеобхіднішим обладнанням задля максимально ефективної боротьби з раком молочної залози та ранньої діагностики недуги.