Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) інформує: 1) щодо необхідності подачі інформації про кінцевих бенефіціарних власників; 2) "Он-лайн будинок юстиції".

Дата: 22.07.2021 08:28
Кількість переглядів: 329

1)

Важлива інформація для юридичних осіб (у тому числі громадських об'єднань зі статусом юридичної особи) щодо необхідності подачі інформації про кінцевих бенефіціарних власників з 11 липня 2021 року!!

 

            У зв'язку з прийняттям наказу Міністерства фінансів України від 19.03.2021 року № 163 "Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності", зареєстрованого Міністерством юстиції України 08 червня 2021 року за № 768/36390 (далі – Наказ), яким затверджено Положення про форму та зміст структури власності, і який набув чинності 11 липня 2021 року, Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Харків) повідомляє про необхідність, починаючи з 11 липня 2021 року, подачі юридичними особами державним реєстраторам інформації про кінцевих бенефіціарних власників (далі – КБВ) юридичних осіб.

            Всім юридичним особам щодо яких відповідно до закону в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) мають міститися відомості про КБВ та які зареєстровані до набрання чинності Наказом (тобто до 11 липня 2021 року), незалежно від того, чи міститься про них актуальна інформація, чи вона потребує оновлення, необхідно подати до державних реєстраторів інформацію про КБВ протягом 3 місяців починаючи з 11 липня 2021 року!

            Перелік документів, які необхідно подати державному реєстратору:

            заява щодо державної реєстрації юридичної особи – громадського формування – форма 4;

            структура власності за формою та змістом відповідно до Наказу;

            витяг, виписку чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи – нерезидента в країні її місцезнаходження, – у разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа – нерезидент;

            нотаріально засвідчену копію документа, що посвідчує особу, яка є КБВ юридичної особи, – для фізичної особи – нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, – для фізичної особи – резидента.

            Не передбачено наявності відомостей про КБВ в Єдиному державному реєстрі та, відповідно, не мають подавати документи для оновлення відомостей про КБВ наступні юридичні особи:

            політичні партії, структурні утворення політичних партій;

            професійні спілки, їх об’єднання, організації профспілок, передбачені статутом профспілок та їх об’єднань;

            творчі спілки, місцеві осередки творчих спілок;

            організації роботодавців, їх об’єднання;

            адвокатські об’єднання;

            торгово-промислові палати;

            об’єднання співвласників багатоквартирних будинків;

            релігійні організації;

            державні органи;

            органи місцевого самоврядування, їх асоціації;

            державні та комунальні підприємства, установи, організації.

            Акцентуємо увагу, що несвоєчасне подання державному реєстратору передбаченої Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань" інформації про КБВ або про його відсутність, або документів для підтвердження відомостей про КБВ є адміністративним правопорушенням, відповідальність за вчинення якого встановлена частиною шостою статті 166-11 Кодексу України про адміністративні правопорушення, що передбачає накладення штрафу на керівника юридичної особи або особу, уповноважену діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), від однієї тисячі до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

_____________________________________________________________________________________

2)

"Он-лайн будинок юстиції".

Попередній правовий аналіз документів для громадських організацій

 

            Для новостворених громадських організацій зі статусом юридичної особи, якими вже прийняті всі необхідні рішення та підготовлено документи для державної реєстрації, Міністерством юстиції України запроваджено онлайн послугу "ПОПЕРЕДНІЙ ПРАВОВИЙ АНАЛІЗ ДОКУМЕНТІВ НА РЕЄСТРАЦІЮ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ", яка дозволяє новоствореним громадським організаціям попередньо, без подачі документів на державну реєстрацію, подати документи для проведення їх попереднього правового аналізу.

            Така послуга надається онлайн, без обов'язкової наявності електронного цифрового підпису заявника і дозволяє громадським організаціям зі статусом юридичної особи отримати відповідь чи відповідають підготовлені документи вимогам діючого законодавства чи ні, ще до подачі документів для державної реєстрації.

            Звертаємо увагу, що така послуга доступна поки що новоствореним громадським організаціям зі статусом юридичної особи, які будуть подавати документи для державної реєстрації створення.

            Окремо заслуговує уваги той факт, що цей сервіс дозволяє безкоштовно та без реєстрації завантажити для використання умовні зразки всіх документів, що подаються для державної реєстрації громадської організації, які можна використовувати при підготовці власних документів.

            Подати документи для попереднього правового аналізу досить легко, просто перейшовши за посиланням на сторінку "Он-лайн будинку юстиції" - https://online.minjust.gov.ua

            Далі, необхідно обрати розділ "РЕЄСТРАЦІЯ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ", натиснути "ЗАРЕЄСТРУВАТИ", обрати вид суб'єкта "ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ" після чого відкривається "вікно" - "ПОПЕРЕДНІЙ ПРАВОВИЙ АНАЛІЗ ДОКУМЕНТІВ НА РЕЄСТРАЦІЮ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ".

            На цій сторінці і відбувається подача та завантаження документів для правового аналізу. Сервіс зручний і не вимагає багато часу для знайомства.

            Окремо зазначаємо, що кожен документ повинен бути сканований одним файлом. Наприклад, статут громадської організації необхідно сканувати та завантажувати одним файлом, у якому будуть всі сторінки статуту.

            За результатами попереднього правового аналізу документів особа, яка подавала документи, отримує на свою електрону пошту відповідь у якій буде зазначено про результати попереднього правового аналізу документів. У разі, якщо документи не відповідають законодавству, то буде зазначено, що саме не відповідає та якій нормі законодавства, з обов'язковим наведенням такої норми.

            У разі отримання позитивної відповіді громадській організації можна подавати документи для державної реєстрації, не турбуючись про можливу відмову в державній реєстрації.

            У разі отримання негативної відповіді необхідно виправити відповідні помилки у документах, після чого можна їх знов подати для попереднього правового аналізу або звертатися до суб'єкта державної реєстрації для подачі документів для державної реєстрації громадської організації.

            Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь