Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) інформує: 1) ДО УВАГИ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ!!!; 2) Як онлайн подати документи для державної реєстрації створення громадської організації

Дата: 16.09.2021 17:32
Кількість переглядів: 397

Фото без опису

1) 

ДО УВАГИ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ!!!

 

            НАГАДУЄМО, що залишилося менше місяця для оновлення юридичними особами, у тому числі громадськими об'єднаннями зі статусом юридичної особи, інформації про своїх кінцевих бенефіціарних власників (далі – КБВ).

            Наголошуємо, що з метою уникнення можливої адміністративної відповідальності і накладання штрафу на керівника юридичної особи або особу, уповноважену діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), від однієї тисячі до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, юридичним особам (і громадським об'єднанням також) необхідно встигнути до 11 жовтня 2021 року оновити відомості про  КБВ.

            Для оновлення відомостей про КБВ юридичним особам необхідно звертатися до державних реєстраторів центрів надання адміністративних послуг за місцезнаходженням юридичної особи.

            Для оновлення відомостей про КБВ громадським об'єднанням з місцезнаходженням Донецька, Луганська та Харківські області необхідно звертатися до державних реєстраторів СХІДНОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХАРКІВ) (далі – Управління).

            Адреси центрів надання адміністративних послуг, що забезпечують прийом та видачі документів у сфері державної реєстрації громадських формувань, а також адреси відповідних відділів державної реєстрації Управління по областях можна знайти на сайті Управління за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/cat_ndd/derzhavna-reiestratsiia-drukovanykh-zasobiv-masovoi-informatsii-ta-hromadskykh-formuvan/.

            Звертаємо увагу, що оновлення відомостей про КБВ необхідно здійснити юридичним особам (у тому числі громадським об'єднанням зі статусом юридичної особи) щодо яких відповідно до закону в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) мають міститися відомості про КБВ та які зареєстровані до набрання чинності Наказом (тобто до 11 липня 2021 року), незалежно від того, чи міститься про них актуальна інформація, чи вона потребує оновлення!

            Не передбачено наявності відомостей про КБВ в Єдиному державному реєстрі та, відповідно, не мають подавати документи для оновлення відомостей про КБВ наступні юридичні особи:

            політичні партії, структурні утворення політичних партій;

            професійні спілки, їх об’єднання, організації профспілок, передбачені статутом профспілок та їх об’єднань;

            творчі спілки, місцеві осередки творчих спілок;

            організації роботодавців, їх об’єднання;

            адвокатські об’єднання;

            торгово-промислові палати;

            об’єднання співвласників багатоквартирних будинків;

            релігійні організації;

            державні органи;

            органи місцевого самоврядування, їх асоціації;

            державні та комунальні підприємства, установи, організації.

            Для оновлення відомостей про КБВ громадським об'єднанням необхідно подати  такі документи:

            заява щодо державної реєстрації юридичної особи – громадського формування – форма 4;

            структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства;

            витяг, виписку чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи – нерезидента в країні її місцезнаходження, – у разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа – нерезидент;

            нотаріально засвідчену копію документа, що посвідчує особу, яка є КБВ юридичної особи, – для фізичної особи – нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, – для фізичної особи – резидента.

 

Час спливає швидко! Не зволікайте та подайте необхідні документи!

_______________________________________________________________________________

 

2) 

Як онлайн подати документи для державної

реєстрації створення громадської організації

 

Після прийняття рішення про створення громадської організації зі статусом юридичної особи, проведення установчих зборів та підготовки всіх необхідних документів постає питання реєстрації громадської організації.

Не завжди є можливість особисто звернутися до державного реєстратора для подачі документів особисто і постає потреба в дистанційній подачі документів для державної реєстрації. В такому випадку онлайн-сервіс Міністерства юстиції України – "Он-лайн будинок юстиції", якраз той сучасний засіб, який допоможе у вирішенні цієї проблеми!

            Посилання на "Он-лайн будинок юстиції" в мережі Інтернет - https://online.minjust.gov.ua. За допомогою "Он-лайн будинку юстиції" (далі – Портал) можна подати онлайн документи для державної реєстрації громадської організації зі статусом юридичної особи.

            Обов'язковою умовою подання документів для державної реєстрації через Портал є наявність електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) засновників громадської організації та заявника – особи, яка має право представляти громадську організацію для здійснення реєстраційних дій. Отримати ЕЦП можна у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.

            Документи для державної реєстрації в електронній формі подаються заявником через персональній кабінет на Порталі. Якщо заявник вже зареєстрований на Порталі то необхідно авторизуватися, якщо ні - зареєструватися.

            Після реєстрації або авторизації у персональному кабінеті на Порталі необхідно перейти до розділу "Послуги", у цьому розділі обрати "Подати заяву", перейти до пункту "Державна реєстрація створення громадської організації зі статусом юридичної особи", і далі необхідно внести всі відомості, які запропонує система, заповнити заяву про державну реєстрацію та завантажити підготовлені документи.

            При заповненні заяви необхідно уважно ставитись до внесення відомостей до відповідних граф та блоків.

            По закінченню формування заяви заявником завантажуються у форматі PDF документи, які подаються для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи

            Необхідно зазначити, що документи, які завантажуються, не потрібно підписувати власноруч засновниками. Підписання здійснюється за допомогою ЕЦП пізніше.

            Далі необхідно перевірити заповнену та сформовану заяву і завантажені документи після чого заявник підписує ЕЦП заяву. Потім, користуючись порадами, засновники підписують ЕЦП протокол установчих зборів засновників та установчий документ.

            Заява та документи автоматично відправляються на розгляд державному реєстратору після підписання документів всіма засновниками! Тому, перед підписанням заяви та документів ЕЦП, необхідно уважно перевірити їх, оскільки після підписання документів засновниками їх неможливо корегувати, вносити зміни тощо.

            Протягом трьох робочих днів у персональному кабінеті на Порталі заявник отримує відповідь про державну реєстрацію громадської організації зі статусом юридичної особи або про відмову в державній реєстрації.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь