Як не стати жертвою телефонних шахраїв

Дата: 27.06.2023 21:00
Кількість переглядів: 53

Фото без опису

«Ваш родич у біді» – найпопулярніша шахрайська схема. Афера дуже проста, але вирішальними тут є фактор несподіванки та гра на емоціях потерпілого.

Як правило, у телефонній розмові незнайомці представляються правоохоронцями, лікарями чи навіть родичами тих, кому дзвонять. Зловмисники емоційно повідомляють про «ДТП», «невідкладну операцію», «скоєння злочину» або інші проблеми рідних, вирішити які можливо тільки фінансово.

Якщо людина нервує та підтримує бесіду, зловмисник задоволений – жертва «на ґачку». Аферисти хороші психологи, вони не дають жертві вийти зі стресової ситуації, ведуть діалог так, що потерпілі погоджуються допомогти родичеві та слухняно виконують поради «доброго» посередника.

Найголовніше, що аферисти говорять – не класти слухавку. Тим самим вони не дають змоги зателефонувати рідним, і перевірити чи дійсна інформація, яку вони повідомляють.

За грошима приїжджають спільники аферистів, так звані «кур’єри», які у подальшому переказують кошти на рахунки організаторів.

Що робити, якщо ви отримали такий дзвінок?

– не підтримуйте діалог, покладіть слухавку;

– перевірте, де ваш родич;

– обов’язково повідомте про подію поліцейських за номером «102».

https://mvs.gov.ua/.../u-policiyi-poiasnili-iak-ne-stati...


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь