Пенсійний фонд України запровадив новий сервіс подання заяв щодо призначення/перерахунку/продовження страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням.

Дата: 30.08.2023 18:02
Кількість переглядів: 40

Відтепер постраждалі  особи або члени їх сімей, які авторизувалися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за кваліфікованим електронним підписом (КЕП), для одержання відповідних страхових виплат можуть подати онлайн:
🔸 заяву про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням);
🔸 заяву про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника;
🔸 заяву про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов’язані з цим ритуальні послуги;
🔸 заяву про здійснення страхової виплати (поновлення або добровільне припинення виплати, виплата недоотриманих страхових сум тощо);
🔸 заяву про компенсацію витрат (компенсація проїзду, витрат на житло).

ℹ️ Ознайомитись з алгоритмом дій ви можете ознайомитись в інфографіці або за посиланням: https://www.pfu.gov.ua/2160122-zayavy-na-strahovi-vyplaty-mozhna-podaty-onlajn


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь