Перевірки фактичного місця проживання/перебування ВПО

Дата: 24.10.2023 16:03
Кількість переглядів: 123

Фото без опису

Починаючи з 1 серпня 2023 року проводяться перевірки фактичного місця проживання/перебування ВПО територіальними органами Національної соціальної сервісної служби України (надалі – Нацсоцслужба).

Підставами для перевірки ВПО можуть бути:

— інформація з Єдиної системи про те, що особа стала на облік внутрішньо переміщених осіб в межах однієї територіальної громади;

— повідомлення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та підпорядкування, громадських об’єднань, фізичних осіб про зміну фактичного місця проживання/перебування отримувача;

— рекомендації Мінфіну за результатами верифікації відповідно до умов призначення допомоги.

Такі перевірки проводяться за наявності підстав та прийнятого рішення керівника територіального органу Нацсоцслужби.

Про проведення перевірки особу має бути повідомлено не менш як за 2 календарних дні до її проведення (телефоном чи за допомогою іншого доступного засобу зв’язку). Якщо ВПО повідомила про свою відсутність у зв’язку з перебуванням у родичів, у відпустці, тощо – перевірка відкладається на 2 тижні.

Якщо ВПО не було на місці під час проведення перевірки — про це складається відповідний акт та особа інформується (телефоном чи за допомогою іншого доступного засобу зв’язку) про необхідність у строк до 14 робочих днів прибути до органу соціального захисту населення для ідентифікації та подання заяви у довільній формі щодо відсутності змін.

Якщо отримувач протягом 30 календарних днів після проведення перевірки не прибув до органу соціального захисту населення, орган приймає рішення про тимчасове припинення надання допомоги з наступного місяця.

Припинення виплати чи відмова в призначенні допомоги.

ВПО мають бути поінформовані про припинення чи відмову в призначенні допомоги з зазначенням відповідних підстав.

Інформування здійснюється:

поштовим зв’язком;

електронним зв’язком;

за номером мобільного телефону.

Якщо таке інформування не надійшло, але ви не отримали допомогу, рекомендуємо звертатися до свого управління соціального захисту населення та уточнювати причини відсутності виплат (може бути просто затримка фінансування).

Рішення органу соціального захисту населення про припинення виплат може бути оскаржено у Нацсоцслужбі або у судовому порядку.

 

 

 Національна соціальна сервісна служба України https://nssu.gov.ua/news/perevirka-mistsia-prozhyvannia-vpo

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь