Порядок створення та організація роботи пунктів незламності

Дата: 21.02.2024 16:35
Кількість переглядів: 19

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

21 лютого 2024 року за програмою «U-LEAD з Європою» начальник відділу взаємодії з правоохоронними органами, мобілізаційної роботи та цивільного захисту Руслан Жуков та головний спеціаліст відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, земельних відносин, екології та благоустрою Денис Нєчаєв в режимі онлайн інфосесії відвідали відкритий захід з інформування на тему: «Порядок створення та організація роботи пунктів незламності».

На заході обговорено такі питання:

1) Особливості створення та роботи пунктів незламності в громадах;

2) Алгоритм дій органів місцевого самоврядування щодо організації діяльності пунктів незламності;

3) Завдання органів місцевого самоврядування щодо організації роботи пунктів незламності та примірний перелік обладнання для їх облаштування.

Спікер Олег Ільницький, керівник РО «U-LEAD з Європою» у Миколаївській області доповів, що для створення та роботи пунктів незламності в громадах потрібно провести оцінку потреби в кількості та розташуванні пунктів незламності, а саме:

- провести аналіз чисельності населення громади, щільності заселення в різних населених пунктах;

- наявної інфраструктури в населених пунктах -приміщень комунальної власності;

- визначення районів громади, де проживає найбільше уразливих категорій населення;

- врахування транспортної доступності потенційних об’єктів для пунктів.

Сергій Тереля, радник з питань муніципального управління та відновлення РО «U-LEAD з Європою» у Закарпатській області довів до аудиторії основні дії органів місцевого самоврядування щодо організації діяльності пунктів незламності, які можна розділити на два етапи.

1) Затвердження ОМС переліку приміщень для пунктів незламності:

- перелік потенційних об’єктів;

- переговори з балансоутримувачами;

- розгляд комісією ТЕБ та НС;

- затвердження остаточного переліку об’єктів;

- розпорядження про тимчасове використання;

- укладання меморандумів або договорі.

2) План заходів та матеріально технічне забезпечення пунктів незламності:

- встановлення генераторів;

- облаштування систем опалення;

- забезпечення базовими меблями;

- встановлення засобів зв’язку;

- забезпечення гарячим приладдям;

- встановлення зарядних пристроїв;

- заготівля запасів питної води, килимків, ковдр, посуду.

Висновки проведеного заходу про порядок створення та організації роботи пунктів незламності:

- пункти незламності є ключовими об’єктами для надання екстрених послуг населенню в умовах війни та інших кризових ситуацій;

- враховуючи багатофункціональність, пункти незламності можуть виконувати роль як тимчасового притулку, так і пункти психологічної підтримки та інформування, а також інших напрямів підтримки населення в кризових ситуаціях;

- ефективна робота пунктів незламності потребує тісної взаємодії місцевих органів влади з волонтерськими, громадськими організаціями та соціально-відповідальним бізнесом;

- важливою є компетентність підходу при створенні та функціонуванні пунктів незламності, включаючи правові, організаційні та логістичні аспекти.

На прикінці заходу були розглянуті приклади кращих практиків ОМС щодо функціонування пунктів незламності в територіальних громадах.

Також нагадаємо, що для необхідності знайти пункти незламності можна за посиланням на сайті nezlamnist.gov.ua.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь