УЧАСТЬ ПРАЦІВНИКІВ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ У ЗАХОДІ "СУПЕРМАРКЕТУ РІШЕНЬ" АСОЦІАЦІЇ МАЛИХ МІСТ УКРАЇНИ "БРЕНДИНГ ТЕРИТОРІЇ, ЯК КЛЮЧОВИЙ ІНСТРУМЕНТ МІСЦЕВОГО РОЗВИТКУ"
Дата: 07.03.2024 08:41
Кількість переглядів: 76
06 березня 2024 року працівники управління освіти, культури, молоді та спорту Міловської селищної ради взяли участь у заході "Супермаркету рішень" Асоціації малих міст України на тему: «Брендинг території, як ключовий інструмент місцевого розвитку». Спікер: Чава Ігор, начальник відділу координації розвитку туристичної інфраструктури в регіонах Державного агентства розвитку туризму України . Під час зустрічі говорили про:
- залучення місцевих жителів, бізнесу та туристів до активної участі у формуванні бренду території, а також стратегії збереження інтересу та взаємодії протягом тривалого часу;
- вплив бренду на розвиток туризму в регіоні та можливості створення унікального туристичного образу місцевості;
- вплив елементів інфраструктури та місцевого середовища на створення бренду території, а також можливості інфраструктурних рішень у формуванні гармонійного образу;
- визначення цільової аудиторії та розробки ефективних маркетингових стратегій, а також методи вимірювання ефективності бренду території;
- роль місцевих та регіональних органів влади у формуванні та розвитку бренду території та способи забезпечення ефективної взаємодії між владою та громадою для спільного розвитку.
Дякуємо за цікаву зустріч!